Повернення коштів за скасовані події

Наш квитковий партнер - musin.zp.ua, саме у взаємодії з ним ми даємо вам змогу купувати квитки на більшість подій, тому процедуру повернення коштів потрібно проходити саме через нашого партнера.

За повернення коштів за квитків відповідальним є організатор події. Згідно умов оферти в умовах війни (форс мажор) організатор події може не повертати кошти до скасування воєнного стану. Для отримання коштів необхідно заповнити зразок заяви за посиланням і відправити її на пошту support@musin.zp.ua. Для заповнення заяви її необхідно зберегти (меню файл - завантажити). 

Де взяти номер замовлення?

Він надрукований на квитках. Починається на 18, 19 або 20 та містить 10 цифр. Зазвичай знаходиться біля штрих-коду. 

Яку суму потрібно вказувати в заяві?

Організатори повертають 100% вартості квитка, але слід зауважити, що сервісний збір (вказується окремо на кожному квитку) не підлягає поверненню. Сервісний збір пов'язаний із наданням послуг допоміжної діяльності служби попередніх замовлень (бронювання, транзакції, послуг кол-центру, еквайрингу, відправки на електронну пошту електронного квитка та інше). Вам потрібно самостійно вирахувати загальну вартість квитків та зазначити у заяві 100% без врахування сервісного збору.

В який спосіб заповнювати заяву та чи обов'язковий підпис на заяві?

Для заповнення заяви її потрібно зберегти (меню файл - завантажити). Підпис на заяві обов'язковий. Зробити підпис можна будь-яким доступним для Вас способом, наприклад: роздрукувати заяву, підписати та сфотографувати або розбірливо написати від руки та сфотографувати. Не допускається вставлення підпису, як картинки в текстовому документі. Не приймаються заяви з виправленням або корректором. Заяву потрібно помістити на 1 лист.

Деталі повернення коштів

  • Повернення коштів проводиться виключно у безготівковій формі на картковий рахунок, вказаний в заяві на повернення коштів, якщо квитки придбані у касах або автоматично на картку, якою була здійснена онлайн оплата. 
  • За поверненням коштів може звернутися виключно особа, дані якої вказані у замовленні. 
  • Звертаємо увагу, що musin.zp.ua не здійснює повернення коштів готівкою у квиткових офісах чи касах. 
  • Musin.zp.ua не здійснює повернення коштів за квитки придбанні на інших сайтах, окрім партнерів: https://afisha.zp.ua, https://filarmonic.zp.ua) 

 Як з нами зв'язатись та скільки чекати на відповідь?

Вибачте всі, хто довго чекає на відповідь. Зараз наша команда працює не в повному складі. Ми залишаємося на зв'язку по електронній пошті support@musin.zp.ua. Телефонна лінія тимчасово не працює. Просимо надсилати тільки один запит та не дублювати в інші канали комунікації, це дасть змогу нам швидше обробляти запити. Адаптуватись в умовах війни важко, дуже просимо поставитись з розумінням.

Протягом якого часу я отримаю кошти після подачі заявки?

Зарахування відбувається протягом 14 банківських днів. Можливі незначні затримки у зв'язку з ситуацією в країні.

Информация


Форма зворотнього св'язку

Зауваження, побажання, критика...

Якщо питання по білетах, обов'язково вкажіть номер заказу якщо він є!

E-mail:
відправити