Бокс-офіс США. На вершині знову лайв-екшн версія мультфільму

Новости кино • 16 червня 2025 • kino-teatr.ua

Бокс-офіс США. На вершині знову лайв-екшн версія мультфільму

В американському прокаті один ігровий ремейк мультфільму на вершині рейтингу замінив інший ігровий ремейк мультфільму. Наслідуючи Disney, студія DreamWorks також вирішила створити лайв-екшн-версію своєї анімаційної класики. І, судячи з успіху «Як приборкати дракона», на цій франшизі вона навряд чи зупиниться.

Фільм зібрав $83,7 млн у 4356 кінотеатрах, що відповідає передстартовим очікуванням аналітиків. Це значно більше, ніж заробляли на старті мультфільми оригінальної трилогії: «Як приборкати дракона» — $43,7 млн, «Як приборкати дракона 2» — $49,5 млн, «Як приборкати дракона 3: Прихований світ» — $55 млн. За межами США 150-мільйонний проєкт зібрав ще $114,1 млн на 81 території.

Як і всі частини анімаційної трилогії, фільм отримав від глядачів відмінну оцінку «A» за опитуваннями CinemaScore. Критики були більш стриманими, але також позитивно відгукнулися про ремейк — 77% схвальних рецензій на сайті RottenTomatoes.com.

На другу сходинку опустилися «Ліло і Стіч», які зібрали $15,5 млн. За чотири тижні стрічка в американських кінотеатрах заробила $366,4 млн. Інші країни додали ще $492 млн.

Третє місце посіла романтична драма «Матеріалісти», яка зуміла заробити $12 млн у 2844 кінотеатрах. Картина стартувала на верхній межі прогнозів аналітиків. Це третій найкращий дебют для студії A24 після «Повстання Штатів» ($25,1 млн) і «Спадковості» ($13,6 млн). Бюджет фільму оцінюють у $20 млн.

Критикам стрічка сподобалася — 86% позитивних рецензій, а от глядачі поставили їй посередній бал «B-». Основна претензія публіки — фільм не такий, як його представляють у трейлерах і рекламних матеріалах.

На четвертій сходинці з $10 млн опинилася «Місія неможлива: Фінальна розплата». Загальний бокс-офіс 400-мільйонного блокбастера становить $506,8 млн, з яких $166,3 млн принесла внутрішня аудиторія.

Після не надто вдалого старту серйозного 61-відсоткового падіння зазнала «Балерина». Екшн заробив $9,4 млн у другий вікенд і $41,8 млн за два тижні прокату. Ще $49,7 млн йому принесли інші країни. Уже можна констатувати — спін-офф «Джона Віка» провалився.

Фільм «Життя Чака» розширив прокат із 16 до 1072 кінотеатрів. У них екранізація Стівена Кінґа зібрала $2,1 млн. Хороші відгуки критиків (82% позитивних рецензій) не змогли суттєво вплинути на інтерес глядачів.

Наступного вікенду горору «28 років по тому» та мультфільму «Еліо» прогнозують касові збори в межах $30–45 млн. Відзначається, що інтерес до фільму жахів високий, і він ще може здивувати.

table{text-decoration: none;border-collapse:collapse;width:100%;text-align:center;!important;} table th{font-weight:normal;font-size:14px; color:#ffffff;background-color:#354251;!important;} table td{font-size:13px;color:#354251;!important;} table td,table th{white-space:pre-wrap;padding:10px 5px;!important;line-height:13px;vertical-align: middle;border: 1px solid #354251;} table tr:hover{background-color:#f9fafb} table tr:hover td{color:#354251;cursor:default;!important;}

Бокс-офіс США. Вікенд 13.06.2025 - 15.06.2025 № Фільм Бокс-офіс за вікенд ($) Падіння (%) Театри Бюджет (млн) Загальний бокс ($) 1Як приборкати дракона83 700 000-4 35615083 700 000 2 Ліло і Стіч 15 500 000 -52,1 3 675 100 366 371 809 3Матеріалісти12 000 423-2 8442012 000 423 4 Місія неможлива: Фінальна розплата 10 300 000 -30,5 2 942 400 166 316 000 5 Балерина 9 400 000 -61,6 3 409 90 41 832 471 6 Карате Кід: Легенди 5 000 040 -41,6 3 008 45 44 153 000 7 Пункт призначення: Родове прокляття 3 900 290 -39,5 2 138 50 130 648 000 8 Фінікійська схема 3 073 190 -51 1 731 30 12 800 000 9 Життя Чака 2 144 250 +854,8 1 072 - 2 441 423 10 Грішники 1 470 000 -48 951 90 275 484 237

 

Останні новини:

Бокс-офіс США. На вершині знову лайв-екшн версія мультфільму
Тизер фільму «Автобус у вогні»
Бокс-офіс США. Третя перемога «Ліло і Стіча»
Тизер фільму «Абатство Даунтон: Величний фінал»

Добавить событие

Форма зворотнього св'язку

Зауваження, побажання, критика...

Якщо питання по білетах, обов'язково вкажіть номер заказу якщо він є!

E-mail:
відправити