У самому закладі передбачено 142 посадкових місць для гостей, а на терасі – 172. Загальна площа – 544,5 м². Комфортабельність закладу забезпечується інноваційним форматом, що поєднує високі технології та турботу про кожного клієнта.
12 терміналів самообслуговування, що дозволять гостям закладу без поспіху оглянути всі страви в електронному форматі та зробити замовлення, сплати його карткою та забрати у зоні видачі.
Обслуговування за столиками – цю функцію можна обрати при формуванні замовлення, взяти табличку з номером та присісти за будь-який зручний столик. Датчик геолокації, що вмонтований в табличку, дозволяє працівникам побачити на моніторі місцезнаходження гостя та швидко винести замовлення.
Робота касової зони передбачає розділення на 2 зони: для замовлення та видачі. Таким чином гості не заважають одне одному та мають змогу насолоджуватись комфортним швидким обслуговуванням.
У залі працюють експерти з гостинності. Їхнє головне завдання – турбуватися про кожного клієнта: допомогти родині у пошуку вільного столика, підказати клієнту, де можна підзарядити гаджет та слідкувати за дотриманням заходів із безпеки й гігієни.
Новий формат кухні «приготовано для тебе». Роблячи замовлення, гості мають змогу додати або прибрати інгредієнти у стравах на свій смак. У новому ресторані працюватиме 4 лінії приготування замовлень.
Ще однією родзинкою закладу стане робот-транспортер. Він доставлятиме замовлення з кухні до експрес-вікна. Для цього на кухні ресторану прикріплятимуть спаковане замовлення до транспортера, після чого механізм перевозитеме його в повітрі під стелею закладу до співробітника на експрес-вікні, а той видаватиме пакет зі стравами клієнтові. Від кухні до експрес-вікна пакет доходитиме за 21 секунду.
Швидкість автоматизованої доставки, що під стелею доправляє спаковані замовлення, значно покращує якість обслуговування.