Аутсорсинг виробництва: особливості та причини використання

24 вересня 2022 • Бізнес, технології • коментарів: 0

Аутсорсинг виробництва: особливості та причини використання

Виходячи з особливостей конкретної продукції, процес виготовлення може складатися з великої кількості етапів. Чим складніший продукт, тим ширший перелік операцій, які проводяться під час його виробництва. При цьому деякі компанії використовують готову продукцію інших організацій у якості напівфабрикатів у процесі створення власних товарів.

Необхідність вирішення великої кількості суміжних завдань зумовила актуальність виробничого аутсорсингу. Багато підприємств вважають за краще делегувати другорядні зобов’язання підрядникам, а свої ресурси концентрують на тому, що наділяють готову продукцію ексклюзивними перевагами. Це виявляється вкрай вигідним та ефективним підходом.

Головні особливості

Аутсорсингом називають передачу обов'язків виконання конкретних завдань надійному підряднику. Як правило, партнерам делегуються непрофільні процеси компанії. Вони виконують певні роботи та забезпечують отримання необхідного підприємцю результату. Останній використовує його для ведення основної діяльності та виготовлення готової продукції.

Виробничим аутсорсингом називають передачу обов'язків виконання процесів створення товарів або їхньої підготовки до стану напівфабрикатів. Компанія може перекладати на підрядника процеси, пов'язані з вирішенням різних завдань, у тому числі:

  • обробка сировини;
  • виготовлення комплектувальних деталей;
  • збирання готової продукції;
  • виробництво під ключ (популярна сьогодні послуга серед підприємств торгівлі).

Найчастіше компанії делегують підрядникам обов'язки виконання робіт на певних етапах виготовлення продукції. У такому випадку вони лише наділяють товари перед випуском на ринок ексклюзивними перевагами. Але іноді весь виробничий процес перекладається на аутсорсинг (якщо організація не має потужностей для виготовлення продукції самостійно).

Актуальність послуги

Передача обов'язків з виготовлення певних товарів або їхніх складових використовується в різних ситуаціях:

  1. Виробництво не є профільним напрямом. Компанія може спеціалізуватися на веденні логістичної чи маркетингової діяльності, здійснювати оптову реалізацію продукції.
  2. Виробництво виконується на конкретному етапі. Організація може проводити комплекс робіт, пов'язаних із досягненням певної мети в процесі виготовлення товарів. Наприклад, вона займається збиранням готового до продажу устаткування, але завдання створення комплектуючих довіряються партнерам.
  3. Відсутнє потрібне обладнання. Підприємство може займатися виконанням робіт у великому обсязі, але тільки в декількох напрямах (наприклад, обробляти сировину). Однак процес збирання деталей делегується партнеру.

Крім того, у деяких випадках за послугами аутсорсера компанії звертаються задля збільшення обсягів наявного виробництва. Це дає змогу суттєво збільшити об’єми виготовлення продукції без небажаних інвестицій.

 

Коментарі:

Вам подтрібно увійти на сайт, шоб написати відгук.
Ще не реєструвались? Це швидко!


Зараз на ТВ
12:00 Інформаційний марафон (1+1)
10:55 Т/с CSI: Місце злочину, 8 сезон, 9-11 с. (2+2 )
12:00 Час новин. (5 канал)
12:00 Інформаційний марафон (ICTV)
12:15 Суспільне. Студія. Інформаційний проєкт. Наживо. (UA: Перший)
12:00 Інформаційний марафон (Інтер)
12:25 Х/ф Анаконда. (Новий канал)
10:55 Речдок. Велика справа. (НТН)
11:30 сторія одного злочину, 8 сезон. Привіт з минулого життя. (СТБ)
12:00 Т/с Усі жінки - відьми, 7 сезон, 9 с. (ТЕТ)
12:00 Інформаційний марафон (Україна)

Форма зворотнього св'язку

Зауваження, побажання, критика...

Якщо питання по білетах, обов'язково вкажіть номер заказу якщо він є!

E-mail:
відправити